Omnichannel strategie

Als ondernemer met zowel een webshop als fysieke winkels wil je méér dan alleen clicks en online verkopen. Je wilt je online marketingbudget effectief inzetten en potentiele klanten activeren om naar de winkel gaan. Dát is de plek waar vaak de grotere aankopen en hoogste marges plaatsvinden.

Fosby Digital Agency heeft een bewezen omnichannel strategie ontwikkeld waarmee je niet alleen online scoort, maar ook de winkelvloer tot leven brengt. Meer omzet. Meer rendement. Meer grip.

Omnichannel strategie uitbesteden bij Fosby?

Jaar ervaring
0 +
Recordbrekers
0 +
Emerce Beste Digital Agency
Top 0

Wat is een omnichannel strategie?

Een omnichannel strategie zorgt ervoor dat al je marketingkanalen samenwerken als één krachtig geheel. Het is een slimmere inzet van je marketingkanalen voor maximaal online én offline resultaat.

Zeker voor bedrijven met een webshop én fysieke winkels is dit essentieel. Want vaak gaat het grootste deel van het advertentiebudget naar producten die online goed lopen logisch, maar niet altijd slim. Want in jouw winkels liggen misschien wel de échte successen: producten met hoge marges, persoonlijke service en cross-sell kansen.

Onze aanpak zorgt ervoor dat je jouw online campagnes niet langer als losstaand kanaal ziet, maar als krachtige aanjager van winkelverkoop.

Fosby hielp onder andere ondernemers in Luxury Goods, Fashion en Home & Garden met:

Ook weten hoe we dit voor jou kunnen doen? Vraag direct de whitepaper aan!

Bewezen aanpak. Praktische inzichten. Gratis aan te vragen

Voor merken in onder andere Luxury Goods en Home & Garden ontwikkelden we omnichannel strategieën die écht werken.

Ontvang een whitepaper en ontdek:

Vraag de whitepaper aan over Omnichannel marketing

Over de strategische samenwerking met Fosby:

Rens Rovers, Directeur Fixpart

“Fosby heeft ons goed geholpen met de doorontwikkeling van onze marketingstrategie. Door uitdagende vraagstellingen zijn wij flink aan het denken gezet. Mede hierdoor hebben wij een solide basis kunnen leggen voor de verdere groei van ons bedrijf.”

Veelgestelde vragen over omnichannel strategieën

We willen je graag helpen met jullie omnichannel strategie. Daarom hebben wij de meestgestelde vragen voor je op een rijtje gezet. 

Een omnichannel aanpak is waardevol als je:

  • Een webshop én fysieke winkels hebt
  • Je winkelomzet een belangrijk deel van je totaalomzet is
  • Meer uit je online budget wilt halen dan alleen online verkopen

Niet per se. Als je begint met een aantal slimme tactieken, Kan je al snel impact maken. Wil je echter volledige koppelingen tussen online gedrag en winkelbezoek? Dan vraagt dat om een iets diepere implementatie.

Dat hangt af erg af van de situatie. Neem voor informatie contact met ons op.

We denken altijd in haalbare stappen met maximale impact binnen jouw budget.

Fosby-104
Fosby-100

Waarom kiezen voor een omnichannel strategie bij Fosby?

Online marketing die ook jouw winkel in het middelpunt zet.
Uiteindelijk gaat het niet alleen om aantallen clicks, maar gaat het om de impact die clicks hebben op de totale omzet!

Onze omnichannel aanpak geeft jou de tools én inzichten om doelgericht te sturen op winkelbezoeken en omzetgroei. Geen standaard Google Ads campagnes, maar maatwerk met rendement.

Waarom ondernemers voor Fosby kiezen:

Van Beekum Specerijen

SEA, SEO, Social media marketing

Fairtrade Orginal

SEA, SEO, Social Media,
E-mailmarketing

Club Pellikaan

SEA, SEO, Social media marketing,  E-mail marketing

Kamera Express

SEA, SEO, CRO, Social Media, Affiliate Marketing, Strategisch advies

Neem nu contact op!

Wil je jouw online marketing uitbesteden? Neem contact op voor een vrijblijvende audit: +31 318 – 49 53 67